Meie veebileht kasutab küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse, veebilehe jõudluse, analüüsi, isikupärastatud sisu ja reklaamide jaoks. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA" nõustute sellise kasutuse ja teabe jagamisega meie partneritega. Saate rohkem teavet meie küpsiste kasutamise ja partnerite kohta ning samuti saate oma nõusolekut muuta küpsiste poliitikaga.
Sa saad tagastada sobiva kvaliteediga tooted tasuta30 päeva jooksul.
Tagastatav toode peab vastama tagastamise tingimustele.
1 samm
Logi sisse oma kliendi kontole: Meetod 1 – Kui olete registreeritud klient, logige sisse oma kontole, kasutades olemasolevaid mandaate. Meetod 2 – Kui olete registreerimata klient, saate toote tagastada ilma registreerumiseta (saate oma kontole juurde pääseda tellimuse kinnitusmeili kaudu, mille saite pärast tellimuse esitamist), või Meetod 3 – Kui olete registreerimata klient, saate registreeruda.
2 samm
Mine jaotisesse "Minu tellimused", kus näete ostetud esemete loendit.
3 samm
Vali vastav tellimus ja leia toode, mille tagastad. Klõpsa selle all oleval nupul "Tagasta toode". Seejärel järgige juhiseid protsessi lõpetamiseks.
Mis juhtub pärast tagastamist?
Raha kantakse teie kontole 10 tööpäeva jooksul alates hetkest, kui oleme toote kätte saanud. Te saate automaatse e-posti, mis teavitab teid sellest.
TÄHTIS: Kui valisite maksmise sularahas kohaletoimetamisel või pangakaardiga, ei tagastata makstud 0,99 EUR COD tasu.
Kui teil on küsimusi, võtke meiega ühendust aadressil info@keenfootwear.ee või helistage numbril +372 668 1430 (tööpäeviti 9:00 - 21:00).
TÄHELEPANU! - Palun pakkige tagastatav toode saatmiseks/transportimiseks sobivasse pakendisse, et tagada toote ja selle originaalpakendi kahjustumise vältimine transportimise käigus.
TÄHTIS: Palun arvestage, et kuni tagastatav toode on transpordil, vastutab saatja selle turvalise transportimise eest. Seetõttu palume teil toode pakkida saatmispakendisse, et tagada toote ja selle pakendi vigastustevaba kohaletoimetamine.
Tooteid ei võeta tagastamiseks vastu, kui need ei vasta ülaltoodud tingimustele.
Kuidas kasutada saadetise pakendit tagastamiseks:
Defektsete toodete tagastamine
Garantii: Pakume kõigile toodetele 2-aastast tootjagarantiid.
Kuidas tagastada?
Kui olete saanud defektse toote või kui tootmisdefekt ilmneb 2 aasta jooksul, tagastame raha 10 tööpäeva jooksul pärast toote saabumist meie lattu.
Mida teha, kui toode on defektne?
Logige sisse oma kontole;
Otsige tellimus/toode ja klõpsake "Tagasta";
Valige põhjuseks "DEFEKT";
Pärast toote saamist hindame seda ja teeme otsuse.
Millal kvaliteedi garantii ei kehti?
Mehaaniliste kahjustuste korral (nt katkised rihmad, paelad või muud kaunistused; kõvade materjalide rebendid, tekstiilkahjustused jne)
Loodusliku kulumise korral (kulunud tallaosa, jalanõude deformatsioon, välimuse muutused isikliku kasutamise tõttu; pleekinud värv jne)
Kahjustused, mis on tekkinud ebakorrektsest hooldusest (värvimuutused mustuse või teiste plekkide tõttu; naha või teiste looduslike materjalide struktuuri muutused jne)
LED-komponentide vilkumine
Sisetaldu, taldu ja paelu puhul
Kleeplintidel on 12-kuuline garantii.
Kas tahate vahetada veebist ostetud toote?
Vahetused ei ole võimalikud. Palun tagastage toode ülaltoodud meetodite järgi ja esitage uus tellimus soovitud toote jaoks.
Palun pange tähele, et tooteid, mis vastavad tagastustingimustele, saab tasuta tagastada 30 päeva jooksul.
TÄHTIS! Seda tagastusmeetodit saate valida ainult siis, kui olete juba täitnud tagastusvormi veebis.
Tagastatav toode peab olema pakitud saatmiseks sobivasse pakendisse, et tagada toote ja selle originaalpakendi kahjustumise vältimine transportimise käigus.
Tagastuslabeli saate luua Omniva iseteeninduses siit:
Kaebuse esitamiseks peab klient võtma ühendust UAB Open24-ga, täites veebilehel www.keenfootwear.ee oma kontol oleva vormi või saatma teabe e-posti teel aadressile info@keenfootwear.ee. Kui klient ei ole rahul UAB Open24 lõpliku vastusega tarbijavaidluse mittekohuslikule lahendusele, võib ta pöörduda Riigi Tarbijakaitseametisse (aadress: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Leedu, e-post: tarnyba@vvtat.lt, telefon: +37052626751, veebisait: www.vvtat.lt) oma piirkondlikest kantseleitest või täita päringuvormi ODR platvormil: http://ec.europa.eu/odr/ .